poniedziałek, 7 lutego 2011

Korepetycje z facebooka


 
dziś rano wysyłałem maila z domu. Przy okazji zerknąłem na facebook'owy profil przyjaciela do którego pisałem. Moje dziecko wydało okrzyk zdziwienia:
mama, tata jest na facebooku wcześniej niż ja.
Nie zadziało się to przez przypadek. Wczoraj nowy członek BNI DRAGONS ( Bartłomiej Piotrowski <bartlomiej.piotrowski@gmail.com>) przez 1,5 godziny uczył mnie zdalnie, na skype, podstaw korzystania z facebooka. Przez kilka lat "szalałem" na Goldenline i PROFEO, trochę na Linkedin, Plaxo. Teraz jak tylko złapałem oddech po intensywnej końcówce roku siadłem z fachowcem ( co najmniej 30 lat młodszym ode mnie ) aby wgryźć się z kolejne narzędzie niezbędne profesjonaliście w cywilizacji wiedzy.
Jakiś czas temu założyłem swój profil, Robert Pańkowski założył profil BNI Polska
Teraz przyszedł czas na nauczenie się jak sprawnie posługiwać się tym nieintuicyjnym, jak dla mnie, serwisem.
Odkryłem kilka interesujących funkcji: możliwość lokalizacji osoby - jest informacja z jakim  mieszka mieście, są numery telefonów komórkowych.
Za tydzień kolejna porcja ćwiczeń i niespodzianek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz